Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csajos cuccok Kínából

China for Girls

Amire minden nőnek szüksége van – Női bőrhatású pénztárca

2017. június 12. - ZsuChinaforGirls

kepkivagas4444.JPG

Személy szerint azon lányok csoportját erősítem, akik nem érzik szükségét, hogy mindenféle csilli-villi használati tárggyal vegyék körbe magukat, ezért számomra egy pénztárcának a következő tulajdonságai vannak:

  • FEKETE
  • Sok tároló hellyel, zsebecskével rendelkezik
  • Nem egy kistáska méretével vetekszik

 

Mondhatnánk akár, hogy egy jól megtermett férfi pénztárcára gondolok – de nem. A férfi pénztárcák zöméből hiányzik a praktikusság.

A teljes képhez hozzátartozik, hogy sikerült megtalálnom álmaim pénztárcáját – már, ha van ilyen – amit használtam is több éven keresztül, egészen addig, míg nem valakiknek megtetszett. Természetesen szükségem volt egy átmeneti pótlékra:

18817340_1528997753798357_983690745_o.jpg

A kép alapján gondolom sejthető, hogy azon túl, hogyha meglátnak vele rögtön 16 évesnek érzem magam, valahogy nem felel meg a fent leírt elvárásoknak.

Ezen okból kiindulva elkezdtem keresni egy olyan típust, ami habár a női kategóriába sorolható, mégsem kelt túlcicomázott hatást, és ránézésre, a praktikusságon és egyszerűségen túl, kellemes látványt nyújt. Mint a ’kisfekete’, csak pénztárcában.

A választásom egy minden szempontból megfelelő darabra esett, amit most Nektek is szeretnék bemutatni:

18766898_1528214923876640_1033720097_o.jpg

Szerintem az első és legfontosabb információ, amit meg kell Veletek osztanom, több színben is kapható! Így, ha valaki a fent említett tulajdonságok közül csak az én fekete mániám kifogásolja, nyugodtan választhat még másik 4 színből, mindegyik elegáns és stílusos:

1.JPG

A pénztárca paraméterei a következők:
2.JPG

És most felsorolnám azokat a pontokat, amik véleményem szerint igazán vonzóvá teszik ezt a terméket. Először is, rengeteg zsebe van, szám szerint 16 db. Irreális kártya mennyiséggel rendelkező nők is elférnek benne, ezt tapasztalatból írom! A kialakítása nem a megszokott, ketté hajthatós típus, mivel középen is található egy nyelvecske – így megduplázva a zsebek számát.

18789867_1528214947209971_681262805_o.jpg

Természetesen van apró tartó, zipzáras része is, bár meg kell, hogy valljam, kisebb, mint amire számítottam. A kivitelezése bőrhatású, a varrt részek pedig szépen kidolgozottnak tűnnek.

Ami számomra pozitív csalódás volt - és amiért valójában ezt a pénztárcát választottam - az a kivehető tok, ami tartozik hozzá. Szerintem bérlettoknak tökéletes, de mivel nekem nincs, ezért a munkahelyi beléptetőkártyát raktam bele. Tökéletesen belefér és teszteltem is, nem kell minden egyes alkalommal kibányásznom a táskámból.

 18767233_1528214867209979_1786254075_o.jpg

Az egész pénztárcát egy esztétikus patentos zár fogja össze. Egy újabb praktikus megoldást láthatunk itt, ugyanis a 2 gomb 2 patentot takar, és ezzel szertefoszlatta azt a félelmemet, hogy a rengeteg kártyával kitömött pénztárcám majd nem tudom bekapcsolni. A gombok további előnye, hogy jobban védik az ügyes fogyasztót az okmányai elhagyásától. 

 

18789157_1528214940543305_88285235_o.jpg

 

Összességében elmondható, így közel 1 hetes használat után, hogy strapabíró, esztétikus és minden felmerült igényt kiszolgált számomra. Amennyiben pénztárca vásárlásán gondolkoztok, mindenképpen ezt ajánlom! :)

>>>ITT<<< megtalálod :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chinaforgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr512548365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása