Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csajos cuccok Kínából

China for Girls

Nagy, okos, jól néz ki és hasznos - Mi az?

2017. július 06. - Csigusza
 

img_20170616_113833.jpg

 

A véletlenek pontos együtt állása miatt jutott hozzám kipróbálásra a Xiaomi intelligens mérleg.
Azért véletlen és ráadásul halmazati, mert első sorban nem tudtam róla, hogy ilyen létezik. Másodsorban felajánlották, hogy teszteljem, én pedig vállvonással beleegyeztem. Ráadásul pont belekezdtem újra a diétába, életmódváltásba, és a régi kiszuperált orosz, rozsdaette vasmérlegemmel úgysem voltam túl szoros barátságban. Mondjuk ki van?

Első lépések:
Ahhoz, hogy használni tudjuk az eszközt,  le kell tölteni egy alkalmazást, amit megkönnyít, hogy tartalmaz QR kódot a (kínai nyelven írt) használati útmutató. A Mi Fit egyébként egyszerre tudja kezelni a mérleget és az okosórát is. Ha a szinkronizálással megvagyunk, már mérhetjük is magunkat.
Helyezzük az eszközt sík felületre. Majd lépjünk rá, mezítláb, könnyű ruházatban. Az én Xiaomi intelligens mérlegem szerintem néha pontatlan, ezt azért gondolom, mert ha leszállok róla, majd vissza, van, hogy 1 vagy 2 kg-mal többet, majd kevesebbet mutat. A telefonon lévő szoftver Bluetooth-on keresztül kommunikál a mérleggel, de kapcsolat nélkül is használható. A mérések eredményeit később szinkronizálhatjuk a telefonunkkal. Apropó! Alkalmas IPhone, Ipad, Ipod touch és Android készülékek párosítására is.

img_20170616_113851.jpg

De mit is tud a Xiaomi intelligens mérleg?
-súly mérése
-mértékegység beállítása ( kg, font )
- Ha az OL (overload) felirat világít a led monitor, akkor meghaladta a maximális súlyt, mely 150 kg
-BMI index mérése ( testsúly/magasság a négyzeten)
-test pontszáma, mely alapján kiszámolja, nagyjából mennyi kalóriát égetek el, és javaslatot tesz a hatékonyabb eredmény elérése érdekében
-testzsír százalék mérése
-izomtömeg mérése
-víz mérése az emberi testben
-zsigeri zsírok mérése: (a belső szervek közti zsírok)
-csonttömeg mérése
Ezek összevonása alapján ad egy eredményt, mely szerint én a legjobb helyen állok: kiegyensúlyozottan izmos

 

 

img_20170616_113946.jpg

img_20170616_114056.jpg

Mit mér még?
A csecsemő súlyát.
Először le kell mérni a saját testsúlyunkat, ezt megjegyzi, majd a gyermekkel együtt álljunk rá a mérlegre, és kiszámítja a különbséget, ami a baba súlya lesz.

 

img_20170616_113757.jpg

Hátránya:
nagyon gyorsan lemerül. Két hétig volt benne az elem, abból egy hétig hozzá sem nyúltam, csak a második héten kezdtem el használni. Végül egy szép pénteki napon felvillant a hatalmas L betű, mint jelzés, miszerint szükséges az energiaforrás megújítása.
Összefoglalva a tulajdonságokat:
 
Fehér színű, élei lekerekítettek. Megjelenése nem csak dizájn, hanem elegáns is.
Áramellátás: 4 x AA elem (nem tartozék)
Kompatibilitás Android 4.4 vagy újabb, iOS 7
BMI számítás
Adatok tárolása
grafikus LED kijelző
csecsemő mérés
felhasználó kezelése
Méréstartomány: 5 - 150 Kg
Burkolat: ABS műanyag
Mértékegységek: Kg és angol font
Méret: 300 x 300 x 28.2 mm
Tömeg: 1,9 Kg
Én nagyon megszerettem, még ha sokszor nem is mér pontosan.
Amennyiben felkeltette az érdeklődésedet, ITT veheted meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://chinaforgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr5612604715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása