Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csajos cuccok Kínából

China for Girls

Légies lazulás - Kétszemélyes függőágyat teszteltünk

2017. július 09. - mogylee

kifeszitve.JPG

Kompakt, felfüggeszthető, kényelmes, mi az? Függőágy, egyenesen Kínából.
Ráadásul nem is a gagyik közül való: kétszemélyes és nagy teherbírású függőágyat próbáltunk ki.

 

Nyáron sok időt töltök a szabadban: fürdőzés tavaknál, kempingezés, vagy éppen csak egy kis nyugalom a közeli parkban. Mindig egy pléddel vonultam ki mindenhova, most gondoltam egyet, és emeltem a szinten - fizikailag is.

Szerettem volna kipróbálni a függőágyat, mert eddig erre nem volt lehetőségem. A legfontosabb szempont az volt nálam, hogy nagy teherbírású legyen, mert ahogy egy korábbi cikkemből kiderül, nagy felületen vagyok szép. :)

Nagyjából átpörgettem a hazai lehetőségeket és szembesültem vele, hogy a megbízható termékek 10 ezer Forint környékén kezdődnek, nos, én ennek maximum a felét voltam hajlandó rászánni. Persze alacsonyabb áron is beszerezhetőek, de ahogy feljebb említettem, a teherbírás elsődleges kitétel volt, amit bizony meg kellene fizetni. Ezért úgy döntöttem, hogy újra a kínai oldalakat kezdem bújni. Óriási a kínálat, ezért hamar kiválasztottam egy jónak igérkező hirdetést. 

A függőágy 14,45 dollár volt, ingyenes postával, ezért az a célom, hogy 5 ezer Forint környékén találjak megfelelőnek vélt terméket, teljesült. 

10 féle szín közül választhatunk, én a blackish green-ből kértem:

kompakt.JPG

Az alábbi tulajdonságokkal kínálják az ágyat:

  • 210T ejtőernyő nejlon anyag,
  • méret: kb. 260cm*140cm,
  • teherbírás: 80-300 kg,
  • hordozható,
  • könnyen tisztítható és gyorsan száradó anyag.

Az eladó nem árul zsákbamacskát, azt kaptam, amit kértem, színre és méretre pontosan. 

A tároló zsák abszolút nem foglal nagy helyet: 19cm*20,5cm*9cm, ebből tudjuk néhány másodperc alatt elővarázsolni a tartalmát:

  • 2 db 190cm hosszú, erős rögzítő kötelet,
  • 2 db karabínert,
  • a függőágyat.

Használat közben a zsák is praktikus, tárolóként tudjuk használni, amibe belefér egy könyv is. 

A tényleges teszteléshez kissé járnom kellett a parkot, hogy találjak két olyan fát, amire számomra biztonságosan ki tudom feszíteni a függőágyat. Ugyanis kétszer szerettem volna áttekerni a fán a kötelet, de fel kellett mérnem, hogy a 190 cm hosszúság ehhez elég kevés, ha szeretném, hogy az ágy is lazábban lógjon. 

Igazából az anyag elsőre nagyon vékonynak tűnt és kizártnak tartottam, hogy akár 100 kilót is elbírjon. Dobogó szívvel ültem (vagy borultam) bele, felkészülve arra, hogy valamelyik oldala megszakad. Boldogan csápolva tudosítom, hogy semmi ilyesmi nem történt. Tényleg nagyon kényelmes és egy kis hintáztatást is jól viselt. Körülbelül 160 kilót pakoltunk bele, magunkat és cuccokat és beleértve. Ennél a súlynál ennyire nyúlt a varrás:

160kg.jpg

Sem a varrás sem az anyag nem kezdett foszlani, nagyon jól összerakott függőágyat próbálhattam ki, és biztos, hogy a szabadidős programjaimon hű társam lesz a jövőben. 

Előnyei:

  • a hazai jó minőségű függőágyak áraihoz képest nagyon kedvező ár,
  • erős varrás,
  • kis csomag, kis tömeg,
  • tényleg teherbíró (200 kg feletti terhelést már nem kockáztatnék meg, de ha kipróbálja valaki a későbbiekben, egy tudósítást szívesen fogadok),
  • a zsebből kicsomagolni 2 másodperc (vissza 15)

Hátrányai:

  • a rögzítőkötelek lehetnének hosszabbak.

 És a válasz arra a kérdésre, hogy valóban két személyes-e a kapott függőágy:

  • terhelhetőségre tekintettel: igen,
  • férőhely, kényelmesség szempontjából: nem. Persze, ha kistermetűek vagytok, vagy gyerekeknek szeretnétek rendelni, akkor tökéletes választás. Számomra elég az, hogy jó árért egy megbízható és terhelhető függőágyban pihenhetek.

chillon.jpg

Ezt a szuper függőágyat >>> IDE <<< kattintva tudod megvásárolni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chinaforgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr1612627407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GöTi 2017.07.11. 06:59:17

Nem veszünk szúnyogháló nélküli függőágyat.

nemtommilegyenanickem 2017.07.11. 08:36:28

azért ha valami komolyabbat szeretnél (és azonnal), akkor irány a Függőágybolt fuggoagy.hu itt van a fenti függőágy eredeti verziója és normál méretben és 10 év garanciával (ahonnan a "szerző" a szöveg egy részét is schmittelte)
süti beállítások módosítása