Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csajos cuccok Kínából

China for Girls

Te miben feszítesz edzés közben?

2017. július 21. - Queen_Chi

sport_nadrag.jpgMegérkezett a várva várt sport nadrágom. Azt tudni kell rólam , hogy mostanában mániákusan kezdtem el gyűjteni a sport nacikat. Főként azért, mert kényelmesek és, hogy mindig legyen tiszta a szekrényben, ha heti több edzésen is szeretnék részt venni. Így igen kritikusan állok a dologhoz.

Számomra fontos, hogy kényelmes, nedvszívó, jó minőségű anyagból legyen és persze, hogy jól is álljon. De, van még egy szempont, amit figyelembe kell vennem és esetleg mások is érintettek lehetnek e problémában. Kemény edzés következtében akarva akaratlanul is izzadok, ezért arra is figyelnem kell, hogy ez ne látszódjon a nadrágon. Így felállítottam egy skálát, ami szerint pontozni fogom  a terméket.

Nézzük sorba.

Anyaga:

5.PNG

Számomra eléggé műszálas hatást kelt, de ez mint kiderült az acetát miatt van. Elsőnek nem értettem mi is ez az anyag, mikor megláttam a leírásban, így utánaolvastam. Megtudtam, hogy ettől lesz rugalmasabb a ruha, és a selyemhez hasonlít, ami ugye kicsit fénylik. Aki szereti ezt az anyagot, az sportoláshoz is hordhatja ezt a nadrágot. Én inkább ősszel buli ruhának ajánlanám, mert annak tökéletes a díszítése miatt.

Varrás:

Minősége nagyon jó, jól el vannak dolgozva a szálak. A is varrással meg vagyok elégedve teljesen.

Fazon:

100%-ban azt kaptam, amit az eladó képein láttam. Tehát bátran ajánlom, akinek tetszik ez a nadrág, hogy rendeljen, mert nem lesz csalódás ilyen szempontból.

3.PNG

Méret:

A méretezés megfelel a valóságnak.

Jellemzők:

-rugalmas

- méretezés megegyezik a valós mérettel

- rugalmas derék

kepkivagas.PNG

Pontozás:

Szempontok

Kedvelés (max 5)

 

Anyaga

♥♥♥

Kényelem

♥♥♥♥

Tapintás

♥♥♥

Nedvszívó képessége

♥♥♥♥

Sportoláshoz ajánlva

♥♥♥

kinézet

♥♥♥♥♥

ÁTLAG

♥♥♥+½♥

 

Amennyiben meg szeretnéd rendelni, ezen a LINK-en megtalálod. Ettől az eladótól kapott ruha lett véleményezve

A bejegyzés trackback címe:

https://chinaforgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr6612606331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása