Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csajos cuccok Kínából

China for Girls

Hogyan szoktassuk a gyerekünket szobatisztaságra egy pingvinnel?

2017. augusztus 07. - Csigusza
fabric.jpg
A gyerek másfél éves. Én pedig, mint minden anya, a fejlődési ciklusának fejezeteit könnyűnek képzelem el. A szobatisztaságra szoktatással most falakba ütköztem, bár nagyon én sem vagyok következetes, de mindent megpróbálok megtenni  annak érdekében, hogy a gyerek játékosan tanuljon.
A pingvin piszoár roppant egyszerű megoldásnak tűnik.

Leírása:
 
A piszoár tapadókoronggal rögzíthető a csempére. Ahogy nő a gyermek, úgy tudjuk mi is feljebb tenni, hogy kényelmesen tudja használni.
Anyaga a leírás szerint környezetbarát, és nincsen furcsa szaga, ahogyan azt egyes termékeknél sajnos tapasztalhatjuk néha. 
A pingvinek három színben elérhetőek,  Kék, fekete és zöld, a színek felkeltik a kicsik érdeklődését. 
Plusz pont, hogy a piszoár hasában van egy pörgő "vízimalom", amire a kisfiúk célozhatnak. 
Az én fiam az ismerkedési státuszban van még vele, egyelőre kézzel hajtja a malmot, és szívesebben hordozza ide-oda, mint a falon tudja, de már látom, hogy ez lassan egy barátság kezdete lesz.
img_20170622_120457.jpg
A fali bili kapacitása igen nagy, én féltem tőle, hogy esetleg kevés folyadékkal bír el, de kiváló a mélysége. Ráadásul egy mozdulattal kivehető, és a sima felületnek hála, könnyen tisztítható is. 
img_20170622_120521.jpg
Tulajdonságai:
anyaga: PP (polipropilén)
választható színek: kék, fekete, zöld,
méretei:
urinal.jpg
Ajánlott korosztály: 8 hónapos kortól 6 éves korig
Fontos tudni, hogy a gyermeket nem tudjuk kötelezni a szobatisztaságra. Türelmesen ki kell várni, hogy eljöjjön az idő számára, amikor elhagyhatja a pelenkát. A pingvin piszoár a kedves kinézetével és színével kedvet csinálhat, de hagyjuk, hogy gyermekünk a maga tempójában fejlődjön.
Amennyiben szívesen megvásárolnád, ITT érheted el. Sok sikert a szobatisztasághoz!
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://chinaforgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr6812616939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása