Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csajos cuccok Kínából

China for Girls

Törökbugyogó avagy a nagy basagatya teszt

2017. június 22. - Csigusza

Ugye megvan az a jelenet, amikor a Kiskakas gyémántfélkrajcárja c. mesében a török császár fogja, majd a bugyogójába teszi a kiskakast?
Gyerekként el nem tudtam képzelni, hogy fért oda az a szegény pára. Emlékszem, ahogy forgattam a könyvben a képeket, és próbáltam megfejteni, hová is kerül az a baromfi.

18838626_1554649291253048_982333372_o.png

Fantasztikus egyébként, ahogy egyes mesék végig kísérik az ember életét.


Én például valahányszor megláttam az utcán sétálni egy nőt ebben a nadrágban, mindig a Kiskakas gyémántfélkrajcárja jutott az eszembe.
Mert valljuk be, kinézetre elég furcsa.

 18817937_1554649214586389_1704538827_o.png


Viszont az összes jóga oldal, amit követek, előszeretettel ajnározza ezt a fazont, én meg nem akartam kimaradni.
Belebújni egy kicsit nekem nehéz volt, és nem azért, mert állva, féllábon ugrálva egyensúlyoztam bele magam, míg egyik kezemmel a pirítóst ettem, és még csak 10 perce voltam ébren, kávé nélkül. Mivel gyakorlatilag egy háromszög szabásmintájú divatnadrágról beszélünk, ezért szerintem a nap bármely szakában ugyanígy sikerülne.
 
Anyaga a leírás szerint pamut, és lehet is benne valami, mert nagyon kellemes, puha és hát igen, selymes tapintású. Vettem a fáradságot és megnéztem, milyen a szövése makró kamerával.

 

18870116_1555190191198958_1010546957_o_1.jpg



Ha két szóval kellene jellemeznem, zárt szoknyának nevezném. Mert nekem furcsa volt az is, hogy időnként összeérnek a térdeim, olyan, mintha szoknya lenne rajtam, viszont nagy előnye, hogy nem kell attól tartanom,  esetleg Marilyn Monroe-zom egyet, amikor jön a metró.
A dereka gumírozott, ahogy a bokánál is. A leírás szerint ha ez utóbbit feljebb húzzuk, akkor szoknyaként viselhetjük. Mármint úgy fog kinézni.

Azt hittem, hogy minden egyes ászana(jógapóz) közben össze-vissza fog tekeredni, de meglepően szabados, egyáltalán nem is zavart.

18870524_1554649221253055_1145453322_o_1.png

 

A nadrág hossza: 100 cm
Két láb közötti fesztávolság: 118 cm.  Simán lenyomhatom vele a spárgát, ennek látványától viszont mindenkit megkímélek.
Rendelhető színek: kék, fekete, piros
 
Hátránya: nyilvános wc-nél légy résen!


Előnye: Valószínűleg el lehet dugni egy kakast benne.
             A nyári forróságban nem fogsz belefőni, teljesen átjárja a levegő, nem izzad rád.

 

Én megszerettem, nagyon kényelmes viselet, a továbbiakban büszkén fogom viselni a hétköznapokban is.

Amennyiben kedvet kaptál, INNEN megrendelheted!

A bejegyzés trackback címe:

https://chinaforgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr2212557787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoldborso 2017.06.23. 19:17:58

Main fabric: Cotton. Features: soft silk drape... -- na tehát, ez azt jelenti, hogy anyaga: PAMUT. Nem selyem, hanem pamut! Leírása: lágy, selymes anyag... tehát nem selyem, hanem selymes (tapintású) pamut. Egyébként ennyi pénzért egy zsebkendőnyi selymet kap legfeljebb az ember, nemhogy egy ekkora bugyogót! -- Az meg, hogy valaminek az anyaga a szövése módjáról derülne ki, elég nagy járatlanságot sugall. Bármely textilszálból sokféle eljárással lehet textilt készíteni, ez nem az anyagtól függ.

Csigusza 2017.06.27. 01:26:34

Kedves Zoldborso! Valóban járatlan vagyok a textilek készítése és mindennemű kezelése terén. Az ellenkezőjét sem állítottam :) Mindenesetre köszönöm az észrevételt, akármilyen stílusban is tette. Szép napot!
süti beállítások módosítása