Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csajos cuccok Kínából

China for Girls

Challange accepted, avagy nagyméretű bikini kerestetik

2017. június 28. - mogylee

 

d2.png

Kedves Hölgytársaim, kik konfekcióméret fölötti adottságokkal rendelkeztek! 

Ismeritek azt a vívódást, könnyen lehet, hogy frusztrációt, amikor azon pörögnek az agykerekeid, hogy új fürdőruhát kellene venned a nyári pancsolásokhoz? De hol? A plázák üzletsorain sajnos ritkán találni 42-44-es méret fölött fürdőruhát. Én most mertem, rendeltem, és nyertem!

Ismeritek az online vásárlás mizériáját: felcsapod a Google-t, beleveted magad a keresgélésbe, átjársz millió oldalt, és jó eséllyel meg is találod, amit szeretnél. Kifejezetten a "molett" ruházatra koncentrálva az a személyes tapasztalatom, hogy mi is megtaláljuk, amit keresünk, az egyetlen probléma velük, hogy nagy általánosságban sok-sok magyar forintba kerülnek. 

Évek óta rendelek külföldi oldalakról, ezért úgy döntöttem, hogy rendhagyó esetként megpróbálkozom a ruharendeléssel is. Kitűztem magam elé a célt: olyan bikinit találni, ami extra centinek is jól áll, kényelmes, ugyanakkor még megemészthető áron hozzá lehet jutni.

Apró paramétereimre tekintettel (110E mell, EU52-54-es alsó méret) átfutottam, hogy mire is lenne szükségem:

  • Kétrészes fürdőruha, ebben érzem jól magam (plusz imádok a napon lenni és barnulni :)). Most engedjük el a rosszmájú megjegyzéseket arra vonatkozóan, hogy dundi lány ne hordjon bikinit. De, hordjunk, hiszen mi igazi formás nőcik vagyunk!
  • Hátul csatos vagy „belebújós” felsőrész.
  • Letisztult stílus, lehetőleg egyszínű anyag

Próba szerencse alapon kiválasztottam egy fekete, nyakban megkötős, rojtokkal díszített darabot. 

bangood_bikini.jpgbangood_bikini_back.jpg

Négy méret közül választhatunk: L, XL, XXL, XXXL. Paramétereimre tekintettel egyértelmű volt, hogy a legnagyobbat rendelem, és így is biztosra vettem a mérettáblázat szerint, hogy kicsi lesz. 

size.png

 Hibátlan terméket kaptam, ami legnagyobb csodálkozásomra még méretben is megfelel. Íme a valóság:

Az anyag nyúlékony, ezért a felsőrész körben nagyon kényelmes, nem vág be sehol. Mellnél a szivacsok kivétele után vált számomra komfortossá, viszont a vékony nyakpántok miatt kicsit kényelmetlen érzés, amikor megkötöm. Sajnos ez a nagy mellek átka: a súlya lehúzza a fürdőruhát, ezért ha azt szeretnénk, hogy tartson, akkor erősen meg kell csomóznunk a pántot. Ahogy fentebb is írtam, én E kosaras vagyok, inkább D kosárig ajánlom, ha szeretnéd a szivacsot is bent hagyni.
Egyébként a szivacsok hiánya egyáltalán nem zavaró, mert a rojtok miatt nem látszik, ha éppen üveget készülsz vágni. :)

Mindig tartózkodtam a rojtos fürdőruháktól, mert úgy gondoltam, hogy zavarna, ha folyamatosan lengne körülöttem, de rá kellett jönnöm, hogy bugyuta gondolat volt, mert észre sem venni viselés közben. Akit zavar némi párnácska a hasán, vagy inkább a tankinit részesíti előnyben, nekik is bátran ajánlom az ilyen stílusú fürdőruhákat, hiszen a rojtok jótékonyan eltakarnak.

A bikini alsó szintén nagyon jól nyúlik, ezért az EU52-54 méretre teljesen jó és nem szorít sehol, azonban a hasamon jelentős "úszógumi" van, ezért lecsúszik, ami engem zavar. 

Előnyei:

  • Igazi plus size bikini.
  • Jól nyúlik és nem áttetsző.
  • D kosárméretig és nagyjából EU50 alsó méretig tökéletes, ha a pocakodon kisebb párnácskád van, akkor EU52-re is nyerő választás.
  • A rojtok ápolnak és eltakarnak.

Hátránya:

  • A nagy mellek súlya miatt a vékony nyakpánt kissé kényelmetlen.

Összességében egy igazi extra méretű bikinit kaptam. Alapvetően EU50-52-es méretig, és D kosárig nagyon tudom ajánlani, ha pedig pocakban kevésbé vagy erős, akkor EU52-54-ig biztos, hogy nyerő lesz számodra ez a fürdőruha. 

 

A bikinit >>> IDE <<< kattintva vásárolhatod meg.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chinaforgirls.blog.hu/api/trackback/id/tr6512619057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2017.06.29. 12:23:22

Tényleg jó. Bár jó lett volna hátulról is egy fotó...

D2 2017.07.02. 00:54:57

Húha, megnéztem az ajánlott oldalt. A felirat szerint a modell kb. 36-os méretű. A méretezés alapján a 3XL-es fürdőruha megközelítőleg 40-es. A kínaiak híresek a ruhaméreteikről. Jól sejtetted, ez kicsi rád, azért pöndörödik le a kisnadrág és vág a melltartó pántja. Nem véletlen, hogy a nagy méretű fehérneműt és fürdőruhát mindig próbálni kell. Lehet, egy fotóig szereted, de a barátaid előtt is viseled a strandon? Nem kényelmetlen húzogatni?

Tengericsillag 2017.07.02. 14:57:25

@D2: Nem én voltam a cikkíró, de a modellnél a méret feliratok biztosan nem stimmelnek. Egy 173 cm magas nő 52 kg-al biztosan nem ilyen testalkatú. :)
A táblázat számai sem stimmelhetnek, mivel ott a 3XL-t 90 cm körfogatú csípőre ajánlják, míg a teszter leírta, hogy 52-54-es mérettel rendelkezik, vagyis 125-130 cm a csípőkörfogata. Ez európai 3XL-es méret egyértelműen.

D2 2017.07.05. 22:39:21

@Tengericsillag: Nagy kérdés, hogy a képnek, vagy a méretezésnek hiszel? Tudod, vannak a medencékről készült fotók, ahol egy kb. 150 cm átmérőjű helyen merül és úszkál 4 felnőtt meg 6 gyerek.

Tengericsillag 2017.07.06. 21:36:39

@D2: A tesztelő egyértelműen leírta a méreteit és látom, hogy ráment a bikini, ami a mérettábla alapján képtelenség lett volna. Ez elég egyszerű összefüggés. :)
süti beállítások módosítása